Soru-Cevap


Şampiyonluk tahmini? Eğer Fenerbahçe de aynı şekilde isabetli transferler yapmasaydı uzun zaman sonra ilk kez tek takımın net favori olduğu bir sezona başlayabilirdik. Yine de Melo gelirse Galatasaray bir adım önde olacak bence. Sow'un durumu ve alınacağı söylenen iki futbolcunun kalitesi Fenerbahçe için hayati önem taşıyor. Şampiyonluk için kesin konuşmak tabii ki imkansız fakat ilk ikiye GS ve FB dışında bir takım girebilirse işte bu benim açımdan bir mucize olur.

Yeni sezonun sürpriz takım adayları? Öncelikle Karabükspor. Geçen sezona çok kötü başlasalar da devre arasında aldıkları bir milyon adam içinden elekte kalanlarla iyi bir kadroya ulaşmışlardı. Bu sezon da o kadronun üzerine yerinde takviyeler yaptılar. Klasik Skibbe takımları gibi sezona kötü başlayıp sistemi oturttuktan sonra üst sıraları zorlayacaklardır. Daha sonra da Kayserispor. Hasan Ali, Amrabat ve Troisi gibi çok önemli üç futbolcuyu kaybetmelerine rağmen yerlerine yenilerini koyabildiler. Bobo, Cleyton ve Mouche başarılı olmasını beklediğim isimler. Ayrıca geçen sene yeterli şansı bulamayan Biseswar'ın bu sezon coşacağını düşünüyorum. Çok para harcayan ve isimleri gündemden hiç düşmeyen Orduspor ve Kasımpaşa 'nın beklendiği derecede başarılı olamayacaklarını düşünüyorum.

Melo gelecek mi? Evet.Önümüzdeki hafta bu işin sonuçlanacağını düşünüyorum.

Burak yine 30 gol atar mı? Gerek var mı ki? Bence yok. Geçen seneki gibi takımının herşeyi olmayacak, bunun avantaj mı dezavantaj mı olacağını zamanla göreceğiz ama yanında Elmander, arkasında Selçuk varken düşenleri toplasa bile 15 'i bulacaktır ve bu da fazlasıyla yeterli.

Elano-Keita-Misimoviç ~ Amrabat-Burak-Hamit?  Onlar oturmamış bir takıma kurtarıcı olarak geldiler ve toplama takımda başarısız oldular. Amrabat-Burak-Hamit ise şampiyon olmuş, oturmuş takımın eksik yerlerine yapılmış nokta transferler.

Çilek? En sevdiğim meyve ama nefret ettirdiler yeminle. Galatasaray' ın Melo dışında transfere ihtiyacı yok. FM  oynamıyoruz. Hele bir de santrafor isimleri geçtikçe iyice deliriyorum. Bu takımda Elmander, Burak, Umut, Necati, Baros ve Sercan var. Yapabiliyorsan bir an önce yapman gereken Baros'u elden çıkarıp Sercan'ı da kiralamak. Ama hala santrafor anmak!.. Transfer düşünebilecek tek mevki sol bek. Hakan Balta 'nın hiç hesapta olmayan sakatlığı kafaları biraz bulandırdı ama orada oynayabilecek Çağlar, Culio ve Riera var. Melo 'nun gelişini engelleyecekse sol bek falan da alınmasın.

Amrabat ilerde Hurmacı'nın iddia ettiği gibi büyük paralara dünya devlerine gidebilir mi? Hayır. Son yıllarda ligimizde bu tip anormal bir patlamayı sadece 3 futbolcuya yakıştırdım. Ribery, Emenike ve Muslera. Amrabat da çok yaratıcı, bireysel yetenekleri inanılmaz bir futbolcu ama o seviyeye çıkmasına engel mental eksiklikleri düzelebilecek cinsten değil.

Transfer'in en başarısızı? Benim için açık ara Bursaspor. Ferhat Kiraz ve Murat Yıldırım iyi futbolcular ama Bursaspor'un sadece kulübesine güç katabilecek adamlar. Bu sezona ŞL iddiası ile girilecekse ilk 11 'e bir sağ açık, bir stoper ve bir de Adem 'in yerine üst düzey bir orta sahaya ihtiyaç var.  Bu saatten sonra bahsettiğim düzeyde 3 futbolcu alabileceklerini hiç sanmıyorum.

En merak ettiğim takımlar? Beşiktaş'ın feda ile iddaa arasında kalmış yeni yapılanmasının nasıl sonuçlanacağı görmek için sabırsızlanıyorum. Bir diğer merak ettiğim takım da Mersin İ.Y. Pino ve Yattara 'yı aynı takımda izlemek zevkli olabilir.
  

Yorumlar

  1. MİY'yi memleketim takımı olması sebebiyle ben de merak ediyorum. kadro ciddi biçimde iyi oldu.
    Sehiç
    Omer Aysan, Stepanov, Boum, M.Keçeli
    Ben Yahia, Mustafa Sarp, Bueno
    Yattara, Nobre, Pino

    Yattara türk statüsüne geçene kadar Bueno yerine M.Erdoğan oynar.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

FELİPE MELO RÖPORTAJI

Djiehoua: Futbol Canavarı

HAYATIMIN FİLMLERİ #41.Ip Man#

HAYATIMIN FİLMLERİ #46.The Pianist#

Şampiyonlar Ligi 3.torba aşkına

Transferdeki akıl durgunluğunun son adımı: Engin Baytar

HAYATIMIN FİLMLERİ #30.Rain Man#

35'lik Cris ve Cruzeiro 2003

HAYATIMIN FİLMLERİ #31.Old Boy#

SPOR TARİHİNİN EN BÜYÜK 10 AYARI