ANTALYASPOR:0-GS:4 ~ AMRABAT'IN YOLU


Benim için çok güzel bir futbol günü oldu :) Önce Kasımpaşa maçından güzel bir iddia kazandım, sonra da takımlarım Galatasaray ve Bursaspor farklı kazandılar...

Galatasaray'ın daha önce Antalyaspor'u bu kadar rahat yendiğini hiç hatırlamıyorum. Antalya defansının komple uyuması/Amrabat'ın uyanıklığı sayesinde erken gelen golünün hemen ardından yine Amrabat'ın, bütün yarı sahayı topla geçerek attığı güzel gol maçı zaten bitirmişti. Isaac Promise'nin (alışılmış) akılsız davranışı ise sadece 2. yarıyı tam bir hazırlık maçına çevirmeye yaradı.

Maçın yıldızı Amrabat'tı. Geçen hafta Bursaspor önünde de maçın kaderini o değiştirmişti. Transfer edilirken, Kayserispor'da "one man show" luğa vardırdığı futbol karakterinden vazgeçmesi bekleniyordu. Fakat bir taraftan da buradaki takım oyununa uyum sağlamak adına, bireysel yeteneğini kullanıp skoru değiştirebilecek, sorumluluk alan tarzından da taviz vermemesi gerekiyordu ki değerini koruyabilsin. Son 2 maç tam bu istenen kıvamdaydı! Mehmet Topuz gibi büyük takımda oynayabilmek için başkalaşım geçirip başka bir futbolcuya dönüşmesine gerek kalmamasına çok sevindim. Çünkü yetenekleri onu bu seviyede de taşımaya yeterli..

Cris ilk sınavından pek de zorlanmadan geçti. Aslında Promise-Diarra ve Tita 'dan oluşan üçlü, kağıt üzerinde bakıldığında zorlayıcı olabilir görünüyordu fakat maçın gidişatı süratlerini konuşturabilecekleri bu tarz pozisyonların oluşmasına izin vermedi.

Burak 2 yıldır sergilediği "süper kahraman" modeline devam ediyor. Oyuna girdiği gibi olağanüstü bir frikik golü attı. Golünden 5 dk. önce direkten topundaki kontrol ve vuruşu da en az frikiği kadar keyif verdi. Manchester önünde ilk 11 başlayabileceği konuşuluyor ama Elmander'in sakatlığı ciddi değilse ben yine sonradan gireceğini tahmin ediyorum.

Umut'un golündeki pozisyonda Burak'ın Amrabat'a bağırıp çağırdığını görünce bütün keyfim kaçmıştı ama Allah'tan maç bittiğinde çıkarlarken birbirlerine sarılmış halde gülüştüklerini gördüm de rahatladım. Bu iki karakter arasında çıkabilecek en ufak bir pürüz bile bizi çok olumsuz etkiler.!

Antalyaspor adına bu maç için söylenebilecek pek fazla şey yok. Sadece Ziziç ve Minev çok arandı mı bilmiyorum ama kesinlikle süper lig kalitesinde değiller. Bir de Hollanda futbolunu takip edenlerden Aissati ile ilgili çok iyi referanslar duyuyorum ama bugün açıkçası berbat bir devre oynadı. Eminim Mehmet hoca da (en azından bugünlük) onun için Emrah'ı kestiğine pişman olmuştur.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

FELİPE MELO RÖPORTAJI

Djiehoua: Futbol Canavarı

HAYATIMIN FİLMLERİ #41.Ip Man#

HAYATIMIN FİLMLERİ #46.The Pianist#

Şampiyonlar Ligi 3.torba aşkına

Transferdeki akıl durgunluğunun son adımı: Engin Baytar

HAYATIMIN FİLMLERİ #30.Rain Man#

35'lik Cris ve Cruzeiro 2003

HAYATIMIN FİLMLERİ #31.Old Boy#

SPOR TARİHİNİN EN BÜYÜK 10 AYARI