"Ben artık Galatasaraylı değilim" (!)


Ne zaman oldun ki?

Son yazısı burada. Şöyle demiş Hıncal Uluç:

"Yıllar önce, Galatasaraylı olduğumu hissetmiştim, bir Galatasaray- Beşiktaş maçında.. Beşiktaşlı biliyordum kendimi.. Herkese de öyle söylüyordum.. Bir gün İnönü Stadı'nda maç 0-0 giderken, Galatasaray golü atınca kendimi ayağa fırlamış buldum.. Endişe ile etrafa baktım, "Gören var mı" diye.. Sonra iç sesimle konuştum.. "Oğlum Hıncal, ne kendini kandır, ne etrafını.. Sen resmen Galatasaraylısın.."

17 yaşına kadar Beşiktaşlıymış, sonra Galatasaraylı olduğunu bu şekilde farketmiş! Nasıl yani? Yahu takım tutmak böyle bir şey mi? Eşşek kadar adamsın ne olduğunu bilmiyor musun?

Ali Sami Yen'e veda maçında da artık Galatasaraylı olmadığını farketmiş onu anlatıyor şimdi de! :

"Maç 0-0 giderken, Beypazarı Şekerspor bir gol attı.. Kendimi sevinçle ayakta buldum birden.. Galatasaray'ın yediği gol hoşuma gitmişti. İçimden artık yenilmesi geliyordu. Etrafta kimse yoktu. Bu defa iç sesimle değil, yüksek konuştum kendi kendimle.. "Oğlum Hıncal, sen artık Galatasaraylı değilsin.."

??????

Benim bu hayatta en saygı duyduğum şey tecrübe ve sen 72 yaşında bir adamsın.
Yarım asırdan fazladır gazetecisin ama ben hayatımda sporla ilgili duyduğum en saçma şeyleri senden duydum.

"Arda Messi'den iyi.
Xavi futbolcu değil.
Roger Federer tenisçi değil.
Rijkaard hoca değil.
Futbol öldü. Dünya şampiyonu İspanya'nın 11'ini kim sayabilir?"

Gençliğini bilmem ama son 20 yıldır tek fikri kullanarak yazarlık hayatına devam ediyorsun: "Herkes ne derse tam tersini söyle ve ilgi çek, gündemde kal!"

Üzgünüm ama insanlar bunu anlayalı çok uzun zaman oldu ve artık kimsenin umrunda değil senin hangi takımı tuttuğunu farketmen. Yalnız değilsin üzülme senin kafadan "Enerji Bakanı" da Galatasaraylılığını askıya almış!

Askıya almak ne demek yahu? Seçmen listesi değil ki bu..

Yorumlar

  1. Bu Hıncal çok boş adam.
    Galatasaray lı olsa ne olur olmasa ne olur?

    Yorumlarıda saçmalık. Yılladır tiksiniyorum bu adamdan. Futbolu nereden öğrenmişte yorum yapıyor? Medya maymunu resmen.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

FELİPE MELO RÖPORTAJI

Djiehoua: Futbol Canavarı

HAYATIMIN FİLMLERİ #41.Ip Man#

HAYATIMIN FİLMLERİ #46.The Pianist#

Şampiyonlar Ligi 3.torba aşkına

Transferdeki akıl durgunluğunun son adımı: Engin Baytar

HAYATIMIN FİLMLERİ #30.Rain Man#

35'lik Cris ve Cruzeiro 2003

HAYATIMIN FİLMLERİ #31.Old Boy#

SPOR TARİHİNİN EN BÜYÜK 10 AYARI