Kupada devam...

Aslında bu maçla ilgili pekte bişeyler yazmak gelmiyor içimden ama her şeye rağmen, bizi geçen sene Türkiye kupasından eleyen Antalyaspor'u kupanın dışına itmek ve tutunacak tek dalımız olan kupada turu garantilemek güzel oldu!

Takımın hücum gücü çok zayıf. Oynayanlara Baros, Kewell ve Pino eklenecek ama bu üçlü bu sene kaç maç beraber sahaya çıktı ki derseniz o da ayrı konu..

Antalyaspor Tita'nın yokluğunda organize olmakta çok zorlandı. Necati yine geçen seneki gibi sıkıntı çıkarmak için tek başına didindi durdu. Takımın iyilerinden biri de Sedat Ağçay'tı. Bu adam kadar antipatik futbolcu koca ligde zor bulunur bu arada. Bir de Yalçın Ayhan var tabi. Aynı takıma fazlaydılar zaten, Yalçın'ı Gaziantep'e kakalamaları iyi olmuş...


Serkan tam anlamıyla vasat bir sağ bek olarak hayatına devam ediyor. 10 dakikada çift sarı karttan kendini attırmayı başararak bir kez daha gönüllerde taht kurdu. Daha çocuk yaşta dünyanın parasını verip alabilmek adına Bursaspor'la kanlı bıçaklı olmak için nasıl bir kafa lazım acaba. Bir de ben Ali Turan oynarken, bu adama şiirler yazacak durumdaydım neredeyse düşünün işte! Serkan'la ilgili hayatımın son cümlesini kuruyorum: Maksimum Uğur Uçar olur, Anadolu takımlarında idare eder, Galatasaray'ın sağ beki olamaz! Nokta.

Cana çok iyiydi. Stoper olarak izlemek pek hoşuma gitmiyor, Neill dönünce yerine dönecektir ama burada oynadığı maçlarda da gayet başarılıydı.

Culio'yu izledikçe iyiden iyiye ısınmaya başladım. Bazı sivri zekalı arkadaşlar "Elano yollanıp Culio mu alınır diyorlar" ama elmayla armutu karıştırdıklarının farkında değiller.
Culio'dan Arda veya Kewell gibi çalım atması, onlar kadar gol ve asist yapması beklenemez, adam en az Sarp veya Barış kadar koşuyor mu koşuyor. Ayağındaki topları da onların 8 katı akıllı kulanıyor mu kullanıyor eee daha ne!

Yıllardır papağan gibi "çift yönlü orta saha" diye bir tarafını yırtan siz değil miydiniz??
Şimdi tam da öyle bir adam alınmışken, sırf meşhur değil diye "neden hemen sahipleniyorsunuz anlamıyorum ben biliyorum bu adam çok ağır" diyen blogger var yahu!!
Yaa nereden biliyosun canım kardeşim, uydudan Romanya ligini mi takip ediyordun??
Ben adamı GS formasıyla sadece 3 maç izledim, herşeyi diyebilirsiniz ama bu adama ağır demek için, diyen kişinin yıllarca sadece atletizm izledikten sonra hayatının ilk futbol maçını izlemiş olması falan lazım.

Yorumlar

  1. culio iyi adam gerçekten hemen karar vermek istemedim ama 3 maçtır takip ediyorum,beypazarı ajax ve akşamki antalya maçı hiç te sırıtmadı.umarım hep böyle devam eder

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

FELİPE MELO RÖPORTAJI

Djiehoua: Futbol Canavarı

HAYATIMIN FİLMLERİ #41.Ip Man#

HAYATIMIN FİLMLERİ #46.The Pianist#

Şampiyonlar Ligi 3.torba aşkına

Transferdeki akıl durgunluğunun son adımı: Engin Baytar

HAYATIMIN FİLMLERİ #30.Rain Man#

35'lik Cris ve Cruzeiro 2003

HAYATIMIN FİLMLERİ #31.Old Boy#

SPOR TARİHİNİN EN BÜYÜK 10 AYARI