26 Ekim 2011 Çarşamba

İSYAN


Karabük maçından sonra bu takım neden 10 kişi kalınca herşey bitmiş gibi maçı bırakıyor diye dert yanmıştım. Bugün ise Galatasaray alınabilecek en güzel mağlubiyeti almıştır. Hakemin aptalca kararı bütün takımın kenetlenmesini sağladı. Takım 1 kişi de eksik olsa, 2 kişi de, haksızlığa isyan etti! Herkes arkadaşının yerine de koştu! Böyle mücadele edin isterseniz 10-0 yenilin helal olsun hepinize!

1.5 yıldır bu blogu yazıyorum. 230 post yazmışım, hiç birinde tek bir hakemin adı geçmedi, hatta "hakem" kelimesi bile geçmedi. Ama bu akşam Servet'in atıldığı pozisyonu mutlak gol şansı olarak yorumlayan hakem en kibar tabirle şuursuzdur, kördür!

2. kırmızı kart ise sonuna kadar doğru. Sabri mükemmel oynadığı maçı her zamanki  kafasızlığı ile b.k etti. Profesyonel futbolcu sarı kartı varken o saçma hareketleri yapamaz! Hakem haksız yere takımını 10 kişi de bıraksa yapamaz!  Anana küfür etse de yapamaz! 

Hala Kazım'ın değerini anlamayanlar, önce geçen haftaki Antalyaspor maçını tekrar izlesin sonra da bu akşamki ilk golü tekrar izlesin. Sonra da sussun.

Eboue ve Riera Galatasaray'ın futbolcusu değiller.

ANORMAL GECE

Bugün herşeyiyle anormal bir geceydi. Gecenin tek normal şeyi Gökhan'ın sakatlanmasıydı.

Abdullah hoca oyuncu değişikliği yapacak, tabela kalkıyor, çıkaracağı adam 10 numara yani Wagner ama hayır Wagner çıkmıyorum diyor! Yapma etme yok ve ikna edilemiyor onun yerine Muhammed çıkıyor!

Deniz Barış orta sahadan aldığı topla bütün Trabzon defansını ve kalecisini geçip gol atıyor!

Futbolcuları hakkında hayatının hiç bir döneminde olumsuz olarak ağzını bile açmayan Şenol hoca, Zokora'ya maçtan sonra fena saydırıyor. Hiç direk olarak bir futbolcusu hakkında bu kadar sert konuştuğunu görmemiştim. Zokora'nın 2. yarı oyuna girip, 15 dakikada çift sarıdan atılması hocayı çıldırtmış.

Burak Yılmaz! Baba ne yaptın sen yaa? Ama yok bu anormal sayılmaz alıştık artık.

2 yorum:

  1. Sabri'nin kırmızı kartı kesinlikle yanlış. Bu gibi durumlarda uefa'nın hakemlere talimatında oyunculara daha esnek olunması gerektiği bile yazıyor. Şöyle ki zaten 10 kişisiniz extra performans sergiliyorsunuz tabiri caizse götünüzden soluyosunuz koşmaktan mücadele etmekten ve bu mücadelenizin sonucunu topu kritik bir yerde kaparak ödüllendiriyorsunuz kendinizi bir nevi (pozisyon kesinlikle faul değil)ancak elinde düdük olan kendini bilmezin teki sizi durduruyor ve bütün bu çabanızın boşa olduğunu söylüyor. Pardon da orda ki kafasızlık değil tamamen bir insan tepkisidir. Bunu da ancak hakem olan anlayabilir zaten elinde düdük olan herhangi biri değil..

    YanıtlaSil
  2. @unknown: Profesyonel futbolcunun sahada iken vereceği "insan tepkilerini" ölçüp biçmesi gerekir. Aklı başında, işine saygı duyan bir profesyonel böyle yapar. Ben mühendisim, yeri geliyor günlerce fazladan mesai yapıp hazırladığım bir sunum, müdürlerim tarafından yarım yamalak dinlenmeden "olmamış" diyerek geçiştirilebiliyor. Ben "insan tepkisi" vererek, yere çöküp zemini yumruklayıp çemkirmiyorum.

    Futbolcular fiziksel bir mücadelenin içinde, adrenalinin tavan yaptığı anlarda karşılaştıkları bir haksızlığa benden daha ağır bir tepki verebilirler kabul ama insan "çok sinirliyimmm" diye yerlerde yuvarlanırken, "naapıyorum lan ben bu şuursuz hakem şimdi beni de atar" demez mi?

    Veya aynı pozisyon Hakan Balta'nın, Elmander'in başına geldiğinde onlar niye Sabri'lik yapmıyor, onlar "insan" değil mi?

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...