14 Kasım 2010 Pazar

Adam gibi oynayın sabrımız taşıyor!

GALATASARAY:0 - MANİSASPOR:2

"Bir tek şeyi anlayamıyorum. Maça iyi başladık, ilk yarı maçı iyi kontrol ettik. Olabilecek bir golden sonra bütün konsantrasyonu, oyunun kontrolünü, kafayı, her şeyi kaybettik. İkinci yarı ise sadece zaman kaybettik, başka bir şey yapmadık. Bazı oyuncuların tavrıları normal değil. İsim vermiyorum ama sahadaki görüntü hoşuma gitmiyor. Belki bazı oyuncular ile ilgili çok çabuk karar vereceğim, bazı futbolcular ile yollarımızı devre arasını beklemeden ayırabiliriz çünkü böyle gitmez. Bazı işler doğru değil. Dolayısıyla bu konuda bir şeyler yapmak zorundayım. Büyük isim taşıyan, tecrübeli bazı oyuncular, çok az verim veriyor. Maalesef sadece isim olarak bir futbolcu Galatasaray'da oynayamaz. Kim bizimle devam etmek isterse onunla devam ederiz. Gelecekteki çözümün ne olacağını çok iyi biliyorum ve bu yönde çalışacağım. Ben yapacağımız işleri ve hatalarımı iyi biliyorum. Kiralık oyuncu ile oynamak istemiyorum. Ben Galatasaray'ın oyuncusu olmasını istiyorum. Tavır, azim, hırs, disiplin, sahada herşeyden önemlidir. Oyuncu, Galatasaray gibi bir takımda oynadığını çok iyi anlamalıdır. Yarından itibaren bazı şeyleri yavaş yavaş değiştirmemiz lazım, neler olacağını hep birlikte göreceğiz."

Aslında bu maçtan sonra söylenebilecek, yazılabilecek herşeyi Hagi maçtan sonra söyledi. Böyle bir oyundan sonra uzun uzun maç analizi yapmak falan gelmiyor insanın içinden. Ama Hagi'nin açıklamaları ile beraber maçtaki performasları da düşününce bundan sonra Insua, Servet, Misimoviç, Kewell, Ali Turan'ın bir daha forma giymeleri zor görünüyor.

Kiralıklar ile ilgili söylediği laf direk Insua'ya gidiyor çünkü takımda başka kiralık adam yok! Büyük isimli tecrübeli oyuncular diye haşladıkları da Servet, Kewell ve Misimoviç olmalı! Ali Turan için ise herhangi bir sıfata veya edata gerek yok, ben şahsen fakında olmadan günlük hayatımda birine kızarken veya trafikte sinirlendiğimde küfür ederken "Ali Turan" der olmuşum daha kime ne anlatayım..

Anlıyorum seni Hagi, orta sahanın sağına, biraz göbeğede yardım edebilecek, defansif yanı olan bir adam olarak Sabri'yi monte etmek istemiş olabilirsin tamam ama sağ bekte Serkan sakat ise Barış'tan tut Kewell'a kadar kimi istersen onu oynat ama Ali'yi oynatma! Allah aşkına oynatma!

Taraftar sinirden ne tepki vereceğini şaşırdı. Önce sahaya arkalarını döndüler, sonra futbolculara küfür ettiler, Keita dediler, Adnan Sezgin istifa dediler, en sonunda da Adnan Polat istifa diye bağırdılar..

Galatasaray'da azıcıkta olsa futbol oynamaya çalışanlar Neill, Cana, Sabri ve Elano'ydu. Futbolculara yıldız falan veriyorlar ya maçlardan sonra.. Diğerlerinin yıldızı on üzerinden 1, bu dördününde 2 yani.

3 yorum:

  1. Bugün birşeyler olacak diye sabahtan beri internetin başındayım. Dört gözle beklediğim haber ise; Adnan Sezgin istifa etti, Hakan Balta, Servet, Sarp, Ayhan, Ali Turan kadro dışı bırakıldı ve devre arasında yollar ayrılacak. Devre arasına kadar A2'den takviyelerle devam edeceğiz.

    Böyle bir haber bekliyorum. Bayram öncesi böyle bir haber alırsam ancak moralim düzelir.

    YanıtlaSil
  2. *DadyCool: Adnanlar istifa falan etmez ona eminim de Hagi'nin vereceği rapor doğrultusunda 5-6 futbolcunun takımdan ilişiği kesilecektir.

    YanıtlaSil
  3. Doğru diyorsun Hakan. Herkes gider Adnan's yine kalır. Zaten istifa da çıkmadı bugün. Beklediğimiz haber gelmedi bayrama kötü girecez.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...