11 Aralık 2010 Cumartesi

Beşiktaş abarttı!

Son yıllarda başı sakatlık belasından bir türlü kurtulamayan Galatasaray'lılar, bu sene Beşiktaş'ın başına gelenleri gördükçe bizimki hiçbir şey değilmiş diyorlardır sanırım. Saymakla bitmeyen sakatlar iyileşmeden her geçen gün bir yenisi ekleniyor. Nasıl başlarsa öyle gider derler ya aynen öyle oldu bu sene durumları.

İlk olarak henüz sezon bile açılmadan, Rıdvan ve Sivok çok ciddi sakatlandılar ve sezonun ilk yarısını açmadan kapadılar. Hemen ardından Ekrem ve Ferrari sezona başladıkları gibi sakatlanıp, yaklaşık 16'şar maçı kaçırdılar.

Tam toparlanıyorlarken bu sefer Quaresma bir gitti, takım tepetaklak! 2 ay sonra tam döndü derken ilk maç hoop tekrar yok.

En büyük gol silahları Bobo sakatlanalı 2 ay oldu, o da hala yok. Nihat desen aynı şekilde. (Gerçi bu iyi mi kötü mü orası tartışılır) İrili ufaklı daha onlarca sakatlık.. Aurelio, Hakan, Onur, Guti, Cenk ...

Müzmin sakat, yaşlı kurtlar Nobre, Rüştü ve Yusuf'u zaten hiç saymıyorum ama onlar da sakatlık nedeniyle 10 'ar maç kaçırmışlar.

Bugün gelen yeni haberler de hiç parlak değil: Şuan takımın en formda ismi, Filip Holosko'nun sağ ayak tarak kemiği kırıldı ve 3 ay kadar yok. Genç Necip'in ise sol diz iç yan bağlarında ikinci derecede yırtık tespit edildi o da 1 ay yok!

Hızını alamayan takımın amigosu bile yaralandı... Ne şanssızlıkmış arkadaş anlamadım ki. Hepsi üçer beşer ay takımı yalnız bırakırken üç adet adam Rambovari bir şekilde hiç sakatlanmadılar... İbo, Ernst ve Hilbert, bu sezon oynadıkları maç sayısı şimdiden, Gökhan Zan'ın kariyer toplamını geçmiştir herhalde. Helal olsun!

2 yorum:

  1. Amigo ile ilişkilendirilmesi hem komik hem trajik.

    Ama bir sorun olmaz, bu kadar sakat varken gençler de şans buluyor, fena mı? Önümüzde 3 maç var içeride. Bir şekilde durumu toparlarız.

    Antep'i yenmek çok önemli, seyircisiz falan, zor olacak. Wien maçı formalite. Konya Şekerspor'u da yen artık.

    Aslında Beşiktaş durum itibariyle kötü değil. 3 kulvarda var, hem de iddiali var.

    Bu 3 maçtan sonra 20 günlük ara var, o arada birileri iyileşir artık.

    YanıtlaSil
  2. *TT: İyileşir iyileşmesinede, bu sefer de yenileri eklenmez umarım. Sezona geniş bir kadroyla başlanmasının önemini görmüş olduk. Fenerbahçe'de Alex-Emre-Gökhan G.-Lugano-Volkan'ın yedeğiyle arasında 2 gömlek fark var ama Beşiktaş'ta Q7 dışında iyi yedeklenmemiş başka bir oyuncu yok.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...