6 Aralık 2010 Pazartesi

Yeni Malatyaspor'un muhteşem ikilisi!

Kartalspor futbol takımının başındaki zıt ikiliyi daha önce yazmıştık.
Yeni Malatyaspor ise, takımı emanet etmek için çok daha uyumlu bir ikili bulmuş.
Vedat İnceefe ve Cafer Aydın :)

Türk futbolunun bu iki renkli futbolcusu artık Yeni Malatyaspor'un başındalar. Cafer, Vedat'ın yardımcılığını yapacak. İkisi de kalburüstü futbolculardı ama daha ziyade delilikleri, psikopatlıkları ile hafızalarımıza kazındılar.

Özellikle Vedat ile ilgili her Galatasaraylı'nın bol bol anısı vardır. Ben şahsen hala ara ara sahadaki ruhsuz futbolcuları gördükçe, rakip futbolcularla itiş kakış olduğunda vs. "Ah ulan şimdi Vedat olacaktı orada" diyorum. (Bir diğeri için bkz. Emre Aşık). 7 sene kadar Galatasaray forması giyen namı diğer "Reis"'in ilk akla gelen hadisesi ise 1999-2000 yılında Ankaragücü futbolcusu Faruk'u önce saha içinde sırtından ısırması, ardından da hırsını alamayarak, aynı futbolcuya soyunma odasında kafa atarak, 6 ay müsabakalardan men cezası almasıdır. Hee birde google'da ismini arattığınızda kendi resminden çok manken resmi çıkıyor:)

Cafer 'de, Vedat'tan çok geri kalır bir psikopat değildi tabi:) Santrafor olmasına rağmen kariyeri boyunca 93 sarı, 6 kırmızı kart görebilmeyi başarmıştır! Rakip futbolcu ve hocalarla dalaşmaları, hatta kendi tribünlerine yaptığı el hareketlerini iyi hatırlarım ama kendi ağzından anlattığı şu anısıyla bitirirsek sanırım neden bahsettiğimizi anlatmak için daha uygun olacak:

"Bir gün yine deplasmana gidiyoruz işte aabi, benim kafam da hafif iyi, tesisteyiz hazırlanıyoruz otobüse bineceğiz, çıktım dedim ki "arka beşli benim, oraya oturanın anasını avradını s...rim!" tabi kimse oturmadı, vurdum kafayı yattım arka beşlide"!!!

Yeni Malatyaspor'a muhteşem hocalarıyla yeni sezonda başarılar diliyorum!
Futbolcuların Allah yardımcısı olsun...

3 yorum:

  1. Söylenebilecek tek şey Allah Yeni Malatyasporlu futbolcuların yardımcısı olsun. Biri değil ikiside psikopat :D

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...