ARIZA



Adam arıza.. Yapacak bir şey yok..  
Seversin, sevmezsin önemli değil ve zaten umrunda da değil.  
Hareketleri saçma gelebilir, gol sevincini itici bulabilirsin, altı üstü bir korneri uzaklaştırdı diye dünya şampiyonu olmuş gibi sevinmesinden rahatsız olabilirsin ama adam böyle..

Mesela ben Riera'yı dövdüğünü duyduğumda sinirden çıldırmıştım, bütün yaz tatil yaptığı için bu sezonun 3'te 1'inde adam gibi top oynayamadığı için de hala kulaklarını az çınlatmıyorum.

Adam sana göre normal değil ve evet bana göre de değil ama onun normali bu.
Yani yapmacık değil. Doğal.. ve bence doğal olan her zaman güzeldir..

Şu penaltı kurtarma olayını gördüğümden beri aklıma geldikçe gülüyorum. Maçın son dakikasında kaleye geçip penaltı kurtarıyorsun ama top hala oyundayken topun gittiği yerin ters tarafına doğru pitbull sevinci yapıyorsun :D :D
Akıl kısmı böyle karışık ama bir de işin yürek kısmı var ki o da şöyle bir şey oluyor:

Kadıköy'deki şampiyonluk maçından sonra futbolcular soyunma odasına girmeye çalışıyor.

Yorumlar

  1. Top oyundan cikmadan pitbul yaptigi halde kimsenin kolundan tutup kaldirmamasi da enteresan tabii... top bir sekilde donup gol olsa sarhos agizlara meze olacaktik... yazarlar koro halinde 'yollayin bu akilsizi' diye tempo tutacaklardi... biz de dudaklarimizi kemirip pisi pisine kacan 2 puana yanacaktik.
    Forma askini, savasmasini, terinin son damlasina kadar formasini islatmasini seviyorum orasi ayri. Sahsen seneye takimda Melo'yu gorecegimizi sanmiyorum. Ozleyecek miyiz? Elbette :-)

    YanıtlaSil
  2. @Adsız: Bugün de Antep maçında gitti atıldı mesela :) Ama yine de "gittiğinde özleyecek miyiz?" sorusuna benim de cevabım hala "elbette".

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

FELİPE MELO RÖPORTAJI

Djiehoua: Futbol Canavarı

HAYATIMIN FİLMLERİ #41.Ip Man#

HAYATIMIN FİLMLERİ #46.The Pianist#

Şampiyonlar Ligi 3.torba aşkına

Transferdeki akıl durgunluğunun son adımı: Engin Baytar

HAYATIMIN FİLMLERİ #30.Rain Man#

35'lik Cris ve Cruzeiro 2003

HAYATIMIN FİLMLERİ #31.Old Boy#

SPOR TARİHİNİN EN BÜYÜK 10 AYARI