KAZIM KAZIM & GALATASARAY

Son zamanlarda bu iki isim sık sık beraber anılmaya başladı. Lakin Kazım'ın K'sini duyan Galatasaray'lı arkadaşlar çok sert tepkiler veriyor. Evet, Kazım sorunlu ve antipatik bir futbolcu buna hiçbir itirazım yok ama ben olaya bu kadar sert bakmıyorum. Yani Kazım'ı takımımda görmek isteyip istemediğim konusunda kararsızım.

Temel futbolculuk özelliklerini teknik - güç -hız olarak sınıflandırsak, Kazım'da bunların hangisi ne kadar eksik? Kazım çok yetenekli bir futbolcu ve kafasını sahaya verdiğinde çok etkili maçlarına hepimiz defalarca şahit olduk. En büyük problemi; laubali bir kişiliği var, çok rahat bir futbolcu, takımı kazanmış veya kaybetmiş umrunda değilmiş gibi bir izlenim veriyor ve buda ben dahil her taraftarın en nefret ettiği şeydir.

Peki bu en nefret ettiğimiz futbolcu karakterinin, bir numaralı örneği olan bu adamın adı, takımımızla anıldığında neden direk olarak "Hayır!" diyemiyorum..

Mevcut kurallara göre ilk 11'de en az 5 tane Türk oyuncu oynatmanız gerekiyor bu biiir!
Solda Arda-Kewell, göbekte Elano-Misimoviç gibi alternatiflerin varken sağ açık oyanayabilecek futbolcuların ne yapacaklarını kimsenin tahmin edemediği Serdar ve Pino bu ikiiii!
Sonuçta biz sorunlu futbolculara alışık takımız :) buda üç!

Yorumlar

  1. aslında benim içinde tam bir merak konusu. karakteri itibariyle pek sevmediğim bir futbolcu ama kendine has ilginç bir sitili olduğunu da inkar edemem. dediğine katılıyorum kendisini sahaya verebilen bir futbolcu olsa kesinlikle takımını çok fazla şey katabilir. ama GS'de deneme tahtasına döndü be kardeşim... yazıktır günahtır. laubali futbolcu denemesini bir kez daha yüreğim kaldırır mı emin değilim...

    YanıtlaSil
  2. #Çağlayan: "Kendine has ilginç bir stili var" işte bu cümleyle neden bir türlü Kazım'a "kesinlikle olmaz" diyemediğimi çok güzel açıklamışsın.

    YanıtlaSil
  3. kesinlikle şuna katılırım bunu da eklemeden geçmeyeyim pino gibi bir adamı denemektense ben kazımı denemeyi tercih ederdim. :)

    YanıtlaSil
  4. "Temel futbolculuk özelliklerini teknik - güç -hız olarak sınıflandırsak,"

    Eğer bir futbolcu Messi, Ronaldo, Zidane değil ise bu özelliklere taktik disiplinde eklenmeli.

    Ayrıca ben de sporcunun zeki, çevik ve ahlaklısını severim.

    YanıtlaSil
  5. #Çağlayan: "Sorunlu" kelimesini biraz açarsak ben buna sık sık sakatlanıp takımı yalnız bırakmayı da dahil ediyorum.Pino adına en önemli sorun olarak bunu gözlemleyebildik şimdilik.(Toplam 30dk. oynayabildiği için diğer sorunlarını görme fırsatımız olmadı:)) Kazım'ın ise yıllarıdır doğru düzgün sakatlandığını falan hatırlamıyorum.

    #Kemal: Taktik disiplin tabiki çok önemli ama süreklilik,mücadelecilik,soğukkanlılık,oyun görüşü de en az onun kadar önemli.Hiçbirini birbirinden ayıramayız aslında.Ben kabaca "Temel" futbolculuk özellikleri derken şunu kastettim: Örneğin 8 yaşında bir futbolcuyu izlerken "hız-güç-tenik" olarak hemen değerlendirebilirsin ama taktik disiplin zamanla yerleşen kişiliklede ilgili bir şeydir bence.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

FELİPE MELO RÖPORTAJI

Djiehoua: Futbol Canavarı

HAYATIMIN FİLMLERİ #41.Ip Man#

HAYATIMIN FİLMLERİ #46.The Pianist#

Şampiyonlar Ligi 3.torba aşkına

Transferdeki akıl durgunluğunun son adımı: Engin Baytar

HAYATIMIN FİLMLERİ #30.Rain Man#

35'lik Cris ve Cruzeiro 2003

HAYATIMIN FİLMLERİ #31.Old Boy#

SPOR TARİHİNİN EN BÜYÜK 10 AYARI