11 Eylül 2010 Cumartesi

Los Galacticos derken amirim?

Kaka, Ronaldo(sahtesi), Benzema, Di Maria falan varmış, Mesut'ta gelmiş ya artık kimse tutamazmışmış... Arkadaş Benzema kim yaa, Di Maria'yla mı oluyor Los Galacticos? Yukardaki resme baksana sen bi hele!


Hee bi de aşağıdaki resme de bakmakta fayda var tabi...

2 yorum:

  1. Efendim bir kere fotodaki 4 futbolcudan Figo çok kaliteli bir abimizdir. Raul "Hagi'nin gönlünde koşandır". Kafacı Zidan ve dobi Ronaldo ise gerçekten çok başka adamlardır. Ronaldo'nun herhangi bir golüne bakmak bu adamın futbol için yaratıldığını anlamaya yeter. Messi için söylenecek sözü ise ntvspor la liga reklamında ki arap spiker abimiz söylüyor: "Messi Messi ooooo ooooo ooooo"

    YanıtlaSil
  2. Yaaaa selemmm, yaaa selemmm :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...