O SAKATLIĞI İYİ BİLİYORUM

Bursaspor'un grubundaki diğer maç olan Manchester United-Glasgow Rangers maçında büyük bir şanssızlık yaşandı. Pozisyonu görmüşsünüzdür, faul bile olmayan bir pozisyonda Valencia'nın ayak bileği kırıldı.

Askerdeyken benimde ayak bileğim dönmüş, küçük bir çatlak oluşmuş ve bilekteki talofibuler bağlarım kopmuştu. 6 ay sonra ancak normal yürümeye başladım. Valencia sedyeyle kenara alınırken ağrılarını az hissetmesi için oksijen maskesi takıldığını görünce o günlerim aklıma geldi.

Ben 1 saat kadar ambulansta kıvranarak bizi hastaneye giderken koruyacak zırhlı aracın gelmesini beklemiştim:) Hastaneden dönüş yoluna kadar buz koymak bile aklına gelmemişti sağlıkçı asker arkadaşların. Hemen her hafta halı saha maçı yapan ben, olaydan sonraki 4 yılda toplam 3 kez oynamayı denedim. Valencia da öyle olur demiyorum tabi:) ama genç futbolcu bu sezonu kapatır ve muhtemelen de futbolu bırakana kadar bir daha eski performansına ulaşamaz.

Aynı saatlerde adaşı olan takımın da bizim futbolcuları o şekilde kıvrandırması kötü bir tesadüf oldu maalesef.

Tekrar geçmiş olsun diyelim.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

FELİPE MELO RÖPORTAJI

Djiehoua: Futbol Canavarı

HAYATIMIN FİLMLERİ #41.Ip Man#

HAYATIMIN FİLMLERİ #46.The Pianist#

Şampiyonlar Ligi 3.torba aşkına

Transferdeki akıl durgunluğunun son adımı: Engin Baytar

HAYATIMIN FİLMLERİ #30.Rain Man#

35'lik Cris ve Cruzeiro 2003

HAYATIMIN FİLMLERİ #31.Old Boy#

SPOR TARİHİNİN EN BÜYÜK 10 AYARI