ARDA TURAN RÖPORTAJI


Galatasaray dergisi ekim sayısında Arda ile güzel bir röportaj yapmış. İlginç buduğum kısımları sizin için derledim;

Hayallerimin olduğu yerdeyim

*Maç bittiğinde herkes kendine şunu sormalı... "Ben bugün skora etki edecek ne yaptım?"
*İngiltere ligi belki bana daha çok uyabilir ama ben iyi futbolcuyum her ülkede her takımda oynarım.
*Bence şu an dünya üzerindeki herhangi bir futbolcu Messi ile kıyaslanamaz. Çok farklı bir oyuncu.
*Şut konusunda özel çalışmalar yapıyorum. Pozisyondan eminsem iyi şutlar atıyorum. Artık toplara daha iyi vurduğumu düşünüyorum bu yüzden. Arkadaşlarım müsait durumdayken, benden daha başarılı şut atan başka bir arkadaşıma topu bırakırım her zaman. Örneğin Kewell boştaysa,ona atarım topu, çünkü bilirim ki onun şutu daha etkili olacaktır.
*Kewell, Neill ve Elano'ya hayranım. (Baros'u unuttu kaptan:))
*Karakterli futbolcular tribünden ıslığı yediğinde topu ayağına alabilen, zor günlerde ayakta kalabilen futbolculardır. Bülent Korkmaz ve Ayhan Akman'a burdan çok teşekkür ediyorum, bana bu konuda çok yardımcı oldular.
*Ben duygularıyla yaşayan bir insanım. Buradan gittikten sonra da burayı seveceğim. İçimde olanı saklayamam, ne yapayım ben bu kulübü seviyorum.
*Eskişehirspor maçından sonra bu galibiyet şampiyonluk için atılan bir adımdı demiştim. Ben inanıyorum sonuna kadar gidip şampiyon olacağız!


Benim notum: Tamda bugün kasığındaki sakatlığın nüksettiği, 6 hafta sahalardan uzak kalacağı haberleri falan çıktı medyada :(
Milli takım doktoru az önce "henüz kesinleşmiş birşey yok, birkaç gün içinde Almanya maçında oynayıp oynamayacağı netleşir" dedi.
Umarım o derece ciddi bir sakatlık değildir, Almanya önünde milli takımda ona çok ihtiyacımız var o ayrı ama Galatasaray'ın Arda'sız 4-5 maç daha oynayacak tahammülü ise hiç yok!

Yorumlar

  1. Merhaba Hakan,

    Nasılsın? Arda Turan röportaj yaptığında bir sohbet havasını bulabiliyoruz. Yine aynı havayı bu ay dergide bulmak mümkün.

    Geçtiğimiz hafta yazdığım yazıyı okumalısın.
    http://mertkuyumcu.blogspot.com/2010/09/sporcularda-sakatlk.html

    Arda Turan'ın ya da herhangi bir futbolcunun risk almadan hareket etmesi hem kendi adına hem de takımı adına herşeyden daha önemli diye düşünüyorum.

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Mert

    Teşekkürler.
    Evet yazını okudum, maalesef Türk futbolunun en büyük problemlerinden biri bu konu.Seninde tam Arda'nın sakatlığı patlak vermeden 1 hafta önce böyle bir konuya değinmen (şans eseride olsa) çok yerinde olmuş.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

FELİPE MELO RÖPORTAJI

Djiehoua: Futbol Canavarı

HAYATIMIN FİLMLERİ #41.Ip Man#

HAYATIMIN FİLMLERİ #46.The Pianist#

Şampiyonlar Ligi 3.torba aşkına

Transferdeki akıl durgunluğunun son adımı: Engin Baytar

HAYATIMIN FİLMLERİ #30.Rain Man#

35'lik Cris ve Cruzeiro 2003

HAYATIMIN FİLMLERİ #31.Old Boy#

SPOR TARİHİNİN EN BÜYÜK 10 AYARI