SPARTACUS YENİ LOST OLUR MU ?



Lost'u bitirdiğimden beri yeni bir diziye başlamamıştım. Hem pek zaman yoktu, hemde beni Lost gibi, koltuğun başına saatlerce çivileyebilmeye aday dizi yoktu. Sadece bir ara "The Pacific" e başlamaya niyetlendim ama sarmadı oda.

Son zamanlarda herkesin dilinde bir "Spartacus Blood and Sand" lafı dolanmaya başlayınca bir şansta ona tanımaya niyetlendim ve bu hafta sonu "Spartacus Weekend" düzenledim. Dün ilk 10 bölümü bir oturuşta izledim. Gerçekten çok sürükleyici bir dizi. Dövüş sahneleri, efektler filan harika. Yalnız izlemeye niyetlenen arkadaşları uyarayım, çok fazla kan ve cinsellik içeren sahne var. Kanlı sahnelerin etkileyiciliğini arttırmak için tüm renkler soluk kullanılmış ama kan kırmızısı çok cırtlak, buda diziyi izleyenlere çizgi roman, bilgisayar oyunu karışımı bir tat veriyor.
Dizi, güzel bir solukta izleniyor falan ama hiçbir zaman Lost'un yerini tutamaz bence. Spartacus, belki görüntü kalitesi olarak daha iyi olabilir ama senaryosu ve karakterleriyle Lost fark atıyor.

Birde kötü haber var maalesef diziden, henüz ilk sezonu yeni tamamlandı ama belkide 2. sezon hiç başlamayacak. Başroldeki Andy Whitfield kanser! Önce Dexter bu hastalığa yakalandı şimdi de Spartacus... Dizi aleminde bu aralar bir uğursuzluk var. Allah şifa versin bu arkadaşlara..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

FELİPE MELO RÖPORTAJI

Djiehoua: Futbol Canavarı

HAYATIMIN FİLMLERİ #41.Ip Man#

HAYATIMIN FİLMLERİ #46.The Pianist#

Şampiyonlar Ligi 3.torba aşkına

Transferdeki akıl durgunluğunun son adımı: Engin Baytar

HAYATIMIN FİLMLERİ #30.Rain Man#

35'lik Cris ve Cruzeiro 2003

HAYATIMIN FİLMLERİ #31.Old Boy#

SPOR TARİHİNİN EN BÜYÜK 10 AYARI