SCHUSTER 'DE İNATÇI ÇIKTI


KAYSERİSPOR:1 - BEŞİKTAŞ:0

Dünya çapında anormal başarılar kazanmış, isimli ve kariyerli hocaların hiçbiri Türkiye'de bir türlü başarılı olamadılar. Löw, Del Bosque, Aragones, Rijkaard ilk aklıma gelenler.. Başarısızlıklarını tek bir nedene bağlamak doğru olmaz ama tüm bu isimlerin benim çok net hatırladığım ortak bir özellikleri vardı: Körü körüne yapılan İNATÇILIK.
İnatçılık, şans eseri hepsinin de kişisel özelliği olmayacağına göre ortaya tek bir sonuç çıkıyor: Ligimizi küçümsüyorlar, ben en doğrusunu bilirim, sahaya kimle çıkarsam çıkayım kazanırım sanıyorlar...

Bunun dışında bana hiç kimse Beşiktaş'ın bugün sahaya çıkan orta dörtlüsünü izah edemez! Lige harika başlayan, futboluyla herkese zevk veren takımın orta sahasında, Quaresma sakatlandıktan sonra denenmeyen saçmalık kalmadı.

-Bugün 4-3-1-2 oynuyoruz çocuklar ama şöyle yapacağız: 3 ön libero ve önlerinde Tabata.
-Eee kanatlar hocam?
-Salla ya ne kanadı, zaten Q7 sakat, sağda da Holosko ile Nihat dökülüyor, yığdım göbeğe çapaları onlarla hücum futbolu oynayacağım saldırın gitsin.
-Eee kaybettik ama maçı, haftaya?
-Aynen devam hissediyorum olacak!
-Ama hoca, yine kaybettik!
-Hmm, o zaman vazgeçtim bu hafta 4-4-2 diziliyoruz.
-Heh OK
-Ama şöyle yapıyoruz bak, orta dörtlüyü sayıyorum: Ernst, Fink, Onur ve Necip!
-Hönk!! Hangimiz sağda oynayacağız hangimiz solda?
-Takılın işte ya ben Ernst'le konuştum kurtaracak yine bizi o.

Gerçekten inanılmaz şeyler oluyor.. Hoca Q7 sakatlandıktan sonraki daha ilk maç, hiçbirşeyle oynamadan, sadece onun yerine İsmail'i koyup aynen devam deseydi, iddia ediyorum Beşiktaş arka arkaya bu 4 maçı mümkün değil kaybetmezdi! Schuster'in Nihat ısrarını da anlayamıyorum, Nihat'ın bu halinide... Topa sanki daha önce hiç gol atmamış gibi davranıyor.

Kayserispor gerçekten taş gibi takım. En etkili iki silahı Cangele ve Zalayeta olmadığı halde, bugün harika bir takım oyunu oynadılar. Bunu yaparken de Fenerbahçe karşısında oynadıkları oyunun çok benzerini tekrar edebilmeleri, şansa hiç yer vermediklerinin ve ne kadar çok çalıştıklarının göstergesi.

Bu iki yıldızın eksikliğinde işin başa düştüğü Mehmet Eren ve Moritz'de zaten ligimizin en etkili hücumcularından ikisi. Bu dörtlüye Hasan Ali (ligin en formda sol beki), Santana, Furkan ve Selim Teber gibi üst düzey futbolcular eklenince takımın belli bir seviyenin altında top oynaması zaten imkansız oluyor. Birde üstüne bugün yaptıkları gibi rakipten adam başı birer kilometre daha fazla koştuklarında skor zaten kendiliğinden geliyor. Futbol basit bir oyun, iyi futbolcuyla ve koşarak oynanıyor hepsi bu!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

FELİPE MELO RÖPORTAJI

Djiehoua: Futbol Canavarı

HAYATIMIN FİLMLERİ #41.Ip Man#

HAYATIMIN FİLMLERİ #46.The Pianist#

Şampiyonlar Ligi 3.torba aşkına

Transferdeki akıl durgunluğunun son adımı: Engin Baytar

HAYATIMIN FİLMLERİ #30.Rain Man#

35'lik Cris ve Cruzeiro 2003

HAYATIMIN FİLMLERİ #31.Old Boy#

SPOR TARİHİNİN EN BÜYÜK 10 AYARI